Återuppta bloggen?

By: Johanna Berglund || 2015-03-30 || Category: Övrigt
 
Gah, vad länge jag har velat fram och tillbaka om jag ska börja blogga här igen eller inte. Har jag tiden? Pretty Little Liars har ju en break nu i väntan på ny säsong så några avsnitt finns det inte att blogga om men kanske lite om ledtrådar, teorier och om skådespelarna. Jag själv är jättedålig på att skapa teorier och hålla koll på ledtrådar och detaljer men det finns ju andras teorier att kommentera och spinna vidare på. Sedan så funderar jag på om jag kanske skulle se om serien och den här gången vara lite mer uppmärksam och föra anteckningar m.m. Det är något jag satsar på.
 
Men vad säger ni? Vill ni att bloggen kommer tillbaka?

Leave a comment:

Name:
Remember me

Email: (publiceras ej)

URL/Blog:

Message: