Johanna svarar: Om bloggen

By: Johanna Berglund || 2015-03-30 || Category: Frågor & svar
 
SVAR:
Den här kommentaren är gammal men den blev aldrig besvarad och jag tycker att det är en ganska intressant fråga så jag tänkte svara på den nu i alla fall. Vem vet, avsändaren kanske fortfarande besöker bloggen?
 
Våran blogg är en fansida om TV-serien Pretty Little Liars. Idén om att skapa bloggen kom ifrån mig och jag frågade sedan Johanna L om hon var intresserad av att hänga på. Vi uppskattar båda serien väldigt mycket och det var väl därför vi ville blogga om den för att hålla koll och dela med oss av nyheter & ledtrådar, bilder, promos och klipp och annat smaskigt och intressant om PLL.
 
Bloggen skapades, av mig, och stod klar i november 2013 men på grund av julen så bestämde vi oss för att dra igång efter årsskiftet. I januari 2014 gick startskottet. Vi bloggade på bra till en början men sedan fick vi båda någon svacka och så blev det som det blev.
 
Men nu är i alla fall jag tillbaka, förhoppningsvis.. om jag lyckas hålla igång detta, och ser faktiskt fram emot det här. Hoppas ni hänger på!
josefin:

Svar: Hej! Ja, det skulle jag jätte gärna göra, länkar er på direkten, säg till när ni har gjort det.

2015-04-01 | 19:33:13
URL: http://arianagrandessweden.blogg.se

Leave a comment:

Name:
Remember me

Email: (publiceras ej)

URL/Blog:

Message: