Mona is alive!

By: Johanna Berglund || 2015-04-01 || Category: Säsong 5, Tankar/ teorier
 
Okej, det var en hel vecka sedan vi fick se säsongsavslutningen av säsong 5 och se att Mona fortfarande lever, något jag hade på känn hela tiden. Nu lite i efterhand är jag nyfiken på hur ni reagerade när Mona tog av sig Ali-masken. Anade ni vem som gömde sig där bakom? Trodde ni någonsin att Mona verkligen var död?
 
Att Mona var vid liv och att hon bara spelade Alison när de andra kom in i "dockhuset" var för mig alldeles självklart när jag fick se det. Det är ju så typiskt Mona. Men är hon verkligen i huset helt ofrivilligt? Vad gör hon i så fall där? Vem är "A" och hur hänger allt ihop? Ja, denna serie kan lätt hålla mig vaken om nätterna...
Vampire Diaries Blog:

Hej! Förlåt för segt svar.
Vi kan gärna göra länkbyte med dig! Fixar de ikväll eller under morgondagen :)

Glad påsk!

2015-04-02 | 15:43:06
URL: http://vampirediariesblog.webblogg.se

Leave a comment:

Name:
Remember me

Email: (publiceras ej)

URL/Blog:

Message: